NetSupport, 28 yıllık geliştirme uzmanlığı ve dünya çapında 16 milyon kurulum ile, önde gelen eğitim ve kurumsal yazılım çözümleri üreticisidir. Hem endüstri uzmanları hem de dünya çapındaki müşterilerimiz, NetSupport ürünlerinin sınıfının en iyisi olduğunu sürekli olarak söylüyorlar. Bu yüzden 250’den fazla ödül kazanmış olmamıza şaşırmamak gerek, üstelik bu sayı sürekli artıyor!
NetSupport’un küresel merkezi İngiltere, Peterborough’dadır. Burada yeni veya mevcut yazılım ürünlerini geliştirmeye ve müşterilerimizi desteklemeye odaklandık. Yazılımlarımızı; İngiltere, ABD, Kanada, Almanya ve Japonya’daki NetSupport Group şirketleriyle birlikte uluslararası bir dağıtım ağı aracılığıyla dağıtıyoruz. Ayrıca ABD, Kanada, Almanya ve Japonya’da uluslararası satış ve destek merkezlerimiz bulunuyor.
NetSupport Limited, NetSupport Group’un kurucu üyesidir ve 1989 yılında kurulmuştur. İngiltere’de kayıtlı özel bir limited şirkettir.
Eksiksiz Sınıf Yönetimi |
Koruyucu okul BT |
Karma öğrenmeyi desteklemek |
ReallySchool Birincil gözlemler ve değerlendirme ReallySchool, öğretmenlere ve öğretim görevlilerine EYFS, KS1, Foundation Phase ve KS2 ilköğretimi sırasında öğrencilerin öğrenme deneyimlerini yakalamalarında yardımcı olmak için yeni ve sezgisel bir yaklaşım sunar. |
NetSupport Manager Güçlü uzaktan denetim Zengin özelliklere sahip ve herhangi bir şirket ağı genelinde esnek, etkili ve yüksek güvenlikli uzaktan destek sağlayacak şekilde tasarlanan NetSupport Manager teknisyenlerin tercih ettiği çözümdür. |
NetSupport Notify Masaüstü uyarı ve ileti Şirketler, NetSupport Notify ile anında veya planlanmış tek yönlü uyarılar göndererek tüm masaüstü kullanıcılarıyla anında iletişim kurabilir. |
NetSupport ServiceDesk Tarayıcı tabanlı yardım masası Kurumsal BT destek ekipleri BT sorunlarına etkili ve zamanında yanıtlar verebilir, NetSupport ServiceDesk ile çalışmama süresinin olası finansal etkisini azaltabilir. |
NetSupport Manager Güçlü uzaktan denetim Zengin özelliklere sahip ve herhangi bir şirket ağı genelinde esnek, etkili ve yüksek güvenlikli uzaktan destek sağlayacak şekilde tasarlanan NetSupport Manager teknisyenlerin tercih ettiği çözümdür. |
NetSupport DNA BT varlık yönetimi Teknisyenler, NetSupport DNA ile bir ağ üzerinde BT varlıklarını yönetmek ve desteklemek için kullanımı kolay araçlardan yararlanabilir, şirket kaynaklarını koruyabilir ve güvenliği artırabilir. |
NetSupport Notify Masaüstü uyarı ve ileti Şirketler NetSupport Notify ile anında veya planlanmış tek yönlü uyarılar göndererek tüm masaüstü kullanıcılarıyla anında iletişim kurabilir. |
NetSupport ServiceDesk Tarayıcı tabanlı yardım masası Kurumsal BT destek ekipleri, BT sorunlarına etkili ve zamanında yanıt verebilir ve NetSupport ServiceDesk ile çalışmama süresinin olası finansal etkisini azaltabilir. |
Sıkça Sorulan Sorular
ServiceDesk dışındaki ürünler toplam bilgisayar (yönetici ve istemci) sayısına göre lisanslanır.
Kurulum sırasında hangi parçanın (kontrol, öğretmen, teknisyen, istemci) kurulacağı seçilir.
ServiceDesk ürünü ise operatör sayısına göre lisanslanır.
Tüm ürünler kalıcı (perpetual) lisanslama yöntemiyle lisanslanır.